torsdag 4. februar 2010


Hei!


Nå er det lenge siden jeg har blogget.. travle tider med jobbstart og sykdom.

Godt nyttår alle sammen=) og håper dere har det fint i den evigvarende vinteren.. Jeg krysser fingrene for at sommeren blir like lang som vinteren til nå har värt. Ungene elsker jo snöen, til og med lille plutt=) Han får ikke nok av å bli dradd på akebrett og av å kravle rundt i den kalde snöen.
På söndag blir Lucas 1 år.. tiden har rast fort avgårde siden han kom til verden.. Og i dag fikk vi endelig svar på at vi har fått barnehageplass=) 3 mai begynner han i samme bhg som Alexandra=) Vi har värt kjempe heldig=)
I morgen er det planleggingsdag, og jeg fikk heldigvis bytte tidlig vakt til seinvakt. Har ikke barnepass heller i morgen så hadde flaks..
Så i morgen skal jeg nyte dagen med mine tre söte og gode sukkertopper=) vi skal sy vimpler og male vindusmaling=)
Ha en tigerastisk helg alle sammen=)
Hilsen fra familien Rev;)

1 kommentar:

  1. Fantastisk herlig bilde av lucas;)
    Ja tenk at han blir 1 år allerede.
    Dere er heldig som har snø, vi har ikke hatt noe snø enda, bare is å kaldt, å trist.
    Kos dere masse i helgen.
    Sor klem fra meg

    SvarSlett